Rabu, 7 April 2010

BN mengorak langkah ; Awas Pakatan Rakyat



1) Umno dan BN mula menggempur Hulu Selangor dengan Konvensyen BN Selangor semalam.

2) Dengan tema BN mampu berubah, Cintai Selangor, Yakin BN, kelihatan BN sememangnya bersungguh-sungguh ingin menawan kembali Selangor.

3) Bagi Pakatan Rakyat, jika tersilap mengatur langkah, pastinya Parlimen Hulu Selangor akan terlepas.

4) Bagi Najib, kemenangan BN di Parlimen Hulu Selangor sangat penting dalam mengekalkan momentum sokongan rakyat yang mula lunak dan meyakini gagasan 1 Malaysia.

5) Meskipun, diketahui 3 Dun di bawah Parlimen ini dikuasai BN dan harapan Pakatan Rakyat untuk menang adalah tipis, namun jika BN salah memilih calon, tidak mustahil Pakatan Rakyat boleh mengekalkan kemenangan arwah Datuk Dr Zainal Abidin, mantan MP.

6) Justeru, penamaan calon yang akan berlangsung pada 17 April dan pengundian pada 25April, akan menyaksikan arah sokongan rakyat samada berpihak kepada BN ataupun PR.



7 April 2010, 22 Rabi'ul Akhir 1431 Hijrah,

12.42 tengahari, Malaysia Timur

Tiada ulasan:

Site Meter

Web Counter

Diskusi Santai


Ukhuwwah.Com

Bacalah dengan mata hati

Pesan seorang wali Allah bernama Sayid Ahmad al-Badawi r.a: Seseorang yang benar-benar dalam syariat ada 12 belas tandanya : 1) Benar-benar kenali Allah 2)Benar-benar jaga perintah Allah 3)Berpegang teguh dengan sunnah Rasulullah saw 4)Selalu berwudhu' 5)Redha menerima qadha dan qadar Allah 6)Yakin dengan janji Allah 7)Putus harapan dari semua apa yang di tangan makhluk 8)Tabah dan sabar menanggung derita dan gangguan 9)Rajin dalam beribadah 10)Kasih dan sayang kepada semua makhluk Allah 11)Tawadhu kepada yang lebih tua atau muda 12)Sedar syaitan musuh utama

Globetrackr

Histats.com

Mengenai Saya

Your attitude determine your altitude