Khamis, 5 November 2009

Penentuan MB Perak yang sah hari ini!



1)Pesuruhajaya PAS Perak memohon agar seluruh pendokong perjuangan Islam di seluruh negara, menunaikan solat hajat dan puasa sunat pada hari ini, agar MB Perak yang sah kembali kepada Datuk Seri Ir Nizar Jamaluddin.

2)Hari ini, Mahkamah Persekutuan akan membuat keputusan yang dilihat sangat penting dalam sejarah perundangan negara. Apatah lagi, kerajaan BN Perak kini dianggap tidak sah oleh kebanyakan pakar undang undang.

3)Diharapkan agar para hakim akan membuat keputusan yang tepat lagi bijaksana. Moga tiada tekanan dan arahan ghaib ke atas mereka.

4) Malam tadi, di TV1 disiarkan rancangan Dialog yang menampilkan "MB Perak-Datuk Seri Zambry Abd Kadir". Tujuannya mungkin untuk mendapat perhatian rakyat dan mempropagandakan bahawa beliau adalah MB Perak yang sah.

5) Moga Allah SWT memberikan ilham kepada para hakim berpihak kepada pihak yang benar!


5 November 2009, 17 Zulqaedah 1430 Hijrah,

10.39 pagi, Malaysia Timur

203 ulasan:

«Lebih lama   ‹Lebih lama   201 – 203 daripada 203
モテる度チェッカー berkata...

夏休みももう終わりに近づきこのまま一人は寂しいのちがう?そこでモテる度チェッカーを使い自分がなぜモテないか診断してもらいましょう。10~20代の女性アドバイザーが多数在籍してるので、アドバイスを参考に夏終盤を楽しもう

グリー berkata...

グリーでメル友・恋人・セクフレが見つかる!目的に合った出あいが見つかる出会いコミュニティ登場!

モバゲー berkata...

モバゲーで専用でぁいコミュニティOPEN!でぁいを求める男性と女性に素敵な時間をご提供します。

«Lebih lama ‹Lebih lama   201 – 203 daripada 203   Terbaru› Baru»

Site Meter

Web Counter

Diskusi Santai


Ukhuwwah.Com

Bacalah dengan mata hati

Pesan seorang wali Allah bernama Sayid Ahmad al-Badawi r.a: Seseorang yang benar-benar dalam syariat ada 12 belas tandanya : 1) Benar-benar kenali Allah 2)Benar-benar jaga perintah Allah 3)Berpegang teguh dengan sunnah Rasulullah saw 4)Selalu berwudhu' 5)Redha menerima qadha dan qadar Allah 6)Yakin dengan janji Allah 7)Putus harapan dari semua apa yang di tangan makhluk 8)Tabah dan sabar menanggung derita dan gangguan 9)Rajin dalam beribadah 10)Kasih dan sayang kepada semua makhluk Allah 11)Tawadhu kepada yang lebih tua atau muda 12)Sedar syaitan musuh utama

Globetrackr

Histats.com

Mengenai Saya

Your attitude determine your altitude