Khamis, 19 November 2009

Bercuti seketika



1) Terima kasih kepada pengunjung blog ini yang tidak jemu-jemu memberi sokongan. Telah hampir 200,000 keseluruhan blog ini ditelaah.

2) Dengan purata kunjungan 100-150 sehari, ia dianggap besar buat saya berbanding blog mega yang lain.

3) Syukran jazilan juga kepada 31 sahabat folowwers dan 15 contacts yang telah mendaftarkan diri untuk mengikuti perkembangan blog ini.

4) Setelah hampir sepanjang tahun melaksanakan tugasan di Bumi Kenyalang-rumah kedua saya, saya dan keluarga akan pulang bercuti seketika ke Semenanjung. Isteri dan anak-anak akan bercuti hampir sebulan sepanjang cuti sekolah ini, manakala saya pula akan berulang-alik dari Semenanjung ke Bumi Kenyalang sehinggalah hujung tahun ini.

5) Jumpa lagi pada posting akan datang sekiranya mengizinkan, Insya Allah.



19 November 2009, 2 Zulhijjah 1430 Hijrah,

10.33 pagi, Malaysia Timur

Tiada ulasan:

Site Meter

Web Counter

Diskusi Santai


Ukhuwwah.Com

Bacalah dengan mata hati

Pesan seorang wali Allah bernama Sayid Ahmad al-Badawi r.a: Seseorang yang benar-benar dalam syariat ada 12 belas tandanya : 1) Benar-benar kenali Allah 2)Benar-benar jaga perintah Allah 3)Berpegang teguh dengan sunnah Rasulullah saw 4)Selalu berwudhu' 5)Redha menerima qadha dan qadar Allah 6)Yakin dengan janji Allah 7)Putus harapan dari semua apa yang di tangan makhluk 8)Tabah dan sabar menanggung derita dan gangguan 9)Rajin dalam beribadah 10)Kasih dan sayang kepada semua makhluk Allah 11)Tawadhu kepada yang lebih tua atau muda 12)Sedar syaitan musuh utama

Globetrackr

Histats.com

Mengenai Saya

Your attitude determine your altitude