Khamis, 8 Oktober 2009

Tragedi berdarah di Bagan Pinang; Provokasi UMNO!



1)UMNO kian terdesak. Setelah Ketua Puteranya-Azeez mengaku dipukul tanpa bukti yang jelas, kini pemuda PAS dibelasah dan markaz diceroboh.

2)Sesungguhnya tragedi berdarah ini, tidak sedikit pun melemahkan semangat pemuda yang bertugas. Allah bersama dengan antum. Mana yang tidak dapat turun, jangan lupa solat sunat hajat dan bacaan Qunut Nazilah pada malam Jumaat ini.

3)Umat Islam dilarang berperang dan mencetuskan kekacauan, tetapi apabila diserang wajib mempertahankan diri oleh mereka yang mengaku Islam, tetapi tiada penghayatan Islam dalam dirinya.

4) Bagaimanapun, Pemuda PAS perlu berwaspada dalam mengambil tindakan balas, kerana tidak mustahil ini adalah provokasi dari UMNO khususnya melalui Briged Putera dan Pemuda. Moga Allah bersama kalian di Bagan Pinang.

5) Kami di kejauhan ini tetap mendoakan kemenangan milik PAS dan membantu dengan doa munajat serta kewangan kami. Takbir!



8 Oktober 2009, 19 Syawal 1430 Hijrah,

2.06 petang, Malaysia Timur

Tiada ulasan:

Site Meter

Web Counter

Diskusi Santai


Ukhuwwah.Com

Bacalah dengan mata hati

Pesan seorang wali Allah bernama Sayid Ahmad al-Badawi r.a: Seseorang yang benar-benar dalam syariat ada 12 belas tandanya : 1) Benar-benar kenali Allah 2)Benar-benar jaga perintah Allah 3)Berpegang teguh dengan sunnah Rasulullah saw 4)Selalu berwudhu' 5)Redha menerima qadha dan qadar Allah 6)Yakin dengan janji Allah 7)Putus harapan dari semua apa yang di tangan makhluk 8)Tabah dan sabar menanggung derita dan gangguan 9)Rajin dalam beribadah 10)Kasih dan sayang kepada semua makhluk Allah 11)Tawadhu kepada yang lebih tua atau muda 12)Sedar syaitan musuh utama

Globetrackr

Histats.com

Mengenai Saya

Your attitude determine your altitude