Rabu, 3 Jun 2009

Selamat Bermuktamar-Isu Erdogan dan Pro Muqabalah diharap selesai



1) Selamat bermuktamar kepada seluruh perwakilan PAS yang datang dari pelusuk negara.

2) Ia dimulai dengan perasmian Muktamar Pemuda, Muslimat dan Ulama pada malam ini.

3) Hajat di hati ingin bersama, tapi apakan daya-menunggu hari isteri yang akan bersalin bila-bila masa dari sekarang.

4) Dalam ucapan Ketua Pemuda-YB Salahuddin Ayub ditegaskan beberapa perkara yang Insya allah, akan diulas esok lusa.

5) Kepada perwakilan-tahun ini tahun memilih. Pastikan pilihan anda tepat dalam memilih pimpinan yang bakal meneruskan kesinambungan perjuangan harakah Islamiyyah di bumi Malaysia, setelah kita menyaksikan Partai Keadilan Sejahtera(PKS) semakin terhakis sokongan akibat menyatakan sokongan kepada bekas Presiden-Suharto.

6) Saya pasti banyak isu yang akan dibangkitkan-terutamanya isu pro-muqabalah dan erdogan. Moga ia dapat diselesaikan dengan baik dan berhemah ibarat menarik rambut di dalam tepung-rambut tak putus, tepung tak berselerak. Sesungguhnya kemenangan yang dijanjikan Allah semakin hampir. PAS dan Pakatan Rakyat berupaya mengambil alih peneraju kepimpinan negara yang baru daripada UMNO dan BN dalam sedikit masa lagi.



3 Jun 2009,

9.44 malam, Malaysia Timur

Tiada ulasan:

Site Meter

Web Counter

Diskusi Santai


Ukhuwwah.Com

Bacalah dengan mata hati

Pesan seorang wali Allah bernama Sayid Ahmad al-Badawi r.a: Seseorang yang benar-benar dalam syariat ada 12 belas tandanya : 1) Benar-benar kenali Allah 2)Benar-benar jaga perintah Allah 3)Berpegang teguh dengan sunnah Rasulullah saw 4)Selalu berwudhu' 5)Redha menerima qadha dan qadar Allah 6)Yakin dengan janji Allah 7)Putus harapan dari semua apa yang di tangan makhluk 8)Tabah dan sabar menanggung derita dan gangguan 9)Rajin dalam beribadah 10)Kasih dan sayang kepada semua makhluk Allah 11)Tawadhu kepada yang lebih tua atau muda 12)Sedar syaitan musuh utama

Globetrackr

Histats.com

Mengenai Saya

Your attitude determine your altitude