Rabu, 22 April 2009

Mengapa "Kerajaan BN Perak" lelong Camry?



1) Mungkin kerana bimbang dengan bayang-bayang Pakatan Rakyat, yang akan mengambil alih semula pemerintahan di Perak?

2) Mungkin kerana nak menukar kereta yang lebih hebat? (Sabah membeli kereta Volvo sebagai kenderaan rasmi Exco, manakala Sarawak-Mercedes dan Camry-tiada siapa bising?)

3) Mungkin kerana tidak mahu dikenali dengan imej kereta Pakatan Rakyat?

4) Mungkin kerana hendak menjimatkan kos penyelenggaraan. Jika begitu, kita nantikan kereta yang bakal dibeli selepas ini oleh "Kerajaan BN Perak".

5) Bagaimana pula dengan nasib Camry yang ada pada Nizar-satu-satunya Camry yang belum dipulangkan kepada SUK Negeri Perak, yang ternyata kadang kala bersifat angkuh.

6) Apapun, proses pembelian kereta rasmi "Kerajaan BN Perak" yang baru nanti bakal dinilai, samada demi memenuhi persepsi rakyat agar dilihat baik, atau mungkin sebaliknya.



22 April 2009,

8.35 pagi, Malaysia Timur

1 ulasan:

Donna berkata...

bazir2 gak.. nizar tetap nak bli kete tu..
kah kah kah

Site Meter

Web Counter

Diskusi Santai


Ukhuwwah.Com

Bacalah dengan mata hati

Pesan seorang wali Allah bernama Sayid Ahmad al-Badawi r.a: Seseorang yang benar-benar dalam syariat ada 12 belas tandanya : 1) Benar-benar kenali Allah 2)Benar-benar jaga perintah Allah 3)Berpegang teguh dengan sunnah Rasulullah saw 4)Selalu berwudhu' 5)Redha menerima qadha dan qadar Allah 6)Yakin dengan janji Allah 7)Putus harapan dari semua apa yang di tangan makhluk 8)Tabah dan sabar menanggung derita dan gangguan 9)Rajin dalam beribadah 10)Kasih dan sayang kepada semua makhluk Allah 11)Tawadhu kepada yang lebih tua atau muda 12)Sedar syaitan musuh utama

Globetrackr

Histats.com

Mengenai Saya

Your attitude determine your altitude