Selasa, 20 April 2010

Hulu Selangor semakin panas!



1) P94-Hulu Selangor terus hangat sepanjang musim kempen sepanjang minggu ini.

2) Seperti biasa calon BN mendapat publisti meluas dari media pro pemerintah termasuk dalam temubual secara eksklusif di TV3 malam tadi. Dipotretkan sebagai anak muda yang berwawasan dan calon 1Malaysia kerana namanya yang unik-Kamal, Alan dan Nathan-Kamalanathan.

3) Manakala Zaid Ibrahim yang mewakili PKR dan PR terus dijahanamkan peribadinya dengan tuduhan kaki arak dan kaki judi. Sememangnya, bagi pengundi Melayu Islam-isu arak dan judi sangat sensitif, namun Zaid Ibrahim mengakui sebagai insan dia pernah melakukan kesilapan.

4) Kita hanya mampu mengharapkan agar pengundi di Hulu Selangor memilih calon yang terbaik mewakili mereka. Kedua-dua parti pasti mengatur strategi, demi untuk mencapai kemenangan, bahkan kadangkala sampai tahap matlamat menghalalkan cara.

5) Bagi mereka yang sedar dan celik, pasti dapat membuat keputusan pengundian yang bijak. Jangan oleh kerana provokasi dari suatu pihak, maka akhirnya kita turut bersekongkol dengan pihak yang merestui kezaliman Israel ke atas umat Islam di Palestin.


20 April 2010, 5 Jamadil Awwal 1431 Hijrah,

1.13 petang, Malaysia Timur

Tiada ulasan:

Site Meter

Web Counter

Diskusi Santai


Ukhuwwah.Com

Bacalah dengan mata hati

Pesan seorang wali Allah bernama Sayid Ahmad al-Badawi r.a: Seseorang yang benar-benar dalam syariat ada 12 belas tandanya : 1) Benar-benar kenali Allah 2)Benar-benar jaga perintah Allah 3)Berpegang teguh dengan sunnah Rasulullah saw 4)Selalu berwudhu' 5)Redha menerima qadha dan qadar Allah 6)Yakin dengan janji Allah 7)Putus harapan dari semua apa yang di tangan makhluk 8)Tabah dan sabar menanggung derita dan gangguan 9)Rajin dalam beribadah 10)Kasih dan sayang kepada semua makhluk Allah 11)Tawadhu kepada yang lebih tua atau muda 12)Sedar syaitan musuh utama

Globetrackr

Histats.com

Mengenai Saya

Your attitude determine your altitude