Isnin, 28 September 2009

Masa untuk kembali berjuang



1) Setelah hampir seminggu bercuti, kini masanya untuk kembali bertugas meneruskan perjuangan yang belum selesai.

2) Hampir seminggu pulang beraya di Semenanjung, lautan kesyukuran saya panjatkan kepada Ilahi kerana dapat bertemu dengan orang tua, mentua dan adik beradik yang dikasihi.

3) Benar kata pepatah, semakin jauh kita dengan seseorang, semakin rindu dan kasih kita kepadanya. Ia berbeza jika kita sentiasa bersama dengannya. Begitulah ibaratnya, seorang anak walaupun jauh di perantauan, rasa kasih dan sayang kepada orang tua semakin bertambah dan ia amat bermakna bila dapat bersua muka di hari mulia-Eidulfitri.

4) Dalam suasana yang masih meriah dengan rumah terbuka sepanjang Syawal ini, hari ini kita akan dimaklumkan siapa calon Bagan Pinang bagi PAS dan UMNO. Semoga calon yang diumumkan nanti, biarlah calon yang bersih dan dilihat bersih.

5) Justeru, kini masa untuk kembali berjuang untuk memastikan rakyat Malaysia dipimpin oleh mereka yang berintegriti.



28 September 2009, 9 Syawal 1430 Hijrah,

10.00 pagi, Malaysia Timur

Tiada ulasan:

Site Meter

Web Counter

Diskusi Santai


Ukhuwwah.Com

Bacalah dengan mata hati

Pesan seorang wali Allah bernama Sayid Ahmad al-Badawi r.a: Seseorang yang benar-benar dalam syariat ada 12 belas tandanya : 1) Benar-benar kenali Allah 2)Benar-benar jaga perintah Allah 3)Berpegang teguh dengan sunnah Rasulullah saw 4)Selalu berwudhu' 5)Redha menerima qadha dan qadar Allah 6)Yakin dengan janji Allah 7)Putus harapan dari semua apa yang di tangan makhluk 8)Tabah dan sabar menanggung derita dan gangguan 9)Rajin dalam beribadah 10)Kasih dan sayang kepada semua makhluk Allah 11)Tawadhu kepada yang lebih tua atau muda 12)Sedar syaitan musuh utama

Globetrackr

Histats.com

Mengenai Saya

Your attitude determine your altitude