Isnin, 9 Februari 2009

Liciknya UMNO dan BN mengatur konspirasi!

Justify Full

1) Saya berhujah demikian kerana, kini Datuk Seri Ir. Nizar Jamaluddin digambarkan sebagai penderhaka kepada Sultan Perak dan wajib dibuang negeri.

2) Character assasination (pembunuhan watak) sedang hebat dituju kepada MB Perak yang sah dari Pakatan Rakyat. Jika menurut media massa yang pro UMNO dan BN, seolah-olah seluruh rakyat membenci dan bersetuju mengatakan MB Perak tersebut tidak sedar diri serta gila kuasa(rakyat yang mula termakan dengan dakyah dan propaganda UMNO dan BN), melakukan mesyuarat exco yang tidak sah seperti budak-budak(SUK Kerajaan Negeri Perak) dan ingkar kepada Sultan Perak kerana melanggar titah Sultan Perak(Mufti Perak).

3) Ketika saat yang genting ini, digambarkan juga Pakatan Rakyat sebagai kelompok yag tidak hormat kepada kedaulatan raja dan undang-undang. Demonstrasi di depan Istana Iskandariah di Kuala Kangsar, setelah solat Jumaat di Masjid Ubudiah pada mereka sangat tidak wajar. Sedangkan kalau diperhati, bukankah itu hasil dari ketidakpuasan hati rakyat yang terhadap ketidakadilan yang berlaku?

4) Moga Allah menunjukkan keadilanNya. Amin


9 Februari 2009, 13 Safar 1430 Hijrah,

6.30 pagi, Malaysia Timur.

1 ulasan:

Ibnurashidi berkata...

salam..

sememangnya kepala umno sangatlah licik terutama politik cacamarba..

Apapun mari kita muhasabah kembali apa yang berlaku.

Mungkin saudara boleh memberikan pendapat bernas dientri saya:)

Site Meter

Web Counter

Diskusi Santai


Ukhuwwah.Com

Bacalah dengan mata hati

Pesan seorang wali Allah bernama Sayid Ahmad al-Badawi r.a: Seseorang yang benar-benar dalam syariat ada 12 belas tandanya : 1) Benar-benar kenali Allah 2)Benar-benar jaga perintah Allah 3)Berpegang teguh dengan sunnah Rasulullah saw 4)Selalu berwudhu' 5)Redha menerima qadha dan qadar Allah 6)Yakin dengan janji Allah 7)Putus harapan dari semua apa yang di tangan makhluk 8)Tabah dan sabar menanggung derita dan gangguan 9)Rajin dalam beribadah 10)Kasih dan sayang kepada semua makhluk Allah 11)Tawadhu kepada yang lebih tua atau muda 12)Sedar syaitan musuh utama

Globetrackr

Histats.com

Mengenai Saya

Your attitude determine your altitude